Bram en Jannie in West-Amerika

Vertrek uit Eindhoven en Brussel

Zondag 12 juli 2009 (Eindhoven)

De avond voor het vertrek waren we beide toch wel een beetje zenuwachtig over wat ons allemaal te wachten stond. We hebben wel goed geslapen en hebben de volgende morgen nog de laatste dingetjes geregeld en gecheckt.
M'n ouders zouden ons op halen, naar het station van Eindhoven brengen en uitzwaaien. Ze waren mooi op tijd.
In Eindhoven regende het een beetje toen de bus van Eurolines arriveerde. Dat mocht de pret niet drukken. Instappen, uitzwaaien en we zijn onderweg!

Zondag 12 juli 2009 (Brussel)

De busreis was prima. Onderweg een tussenstop gehad in Antwerpen om wat mensen af te zetten en andere weer op te pikken. Daar een half uur moeten wachten omdat het lunchtijd was voor de chauffeur, maar dat was wel even lekker. Jannie is even uitgestaptom een frisse neus te halen.
Op Brussel Centraal hadden we de trein naar Brussel Diegem net gemist dus nog maar een uurtje wachten. Het was prachtig weer, een graad of 24 met een zacht briesje. Het was goed vertoeven op het perron. De trein arriveerde op tijd en we gingen in het gangpad zitten met onze koffers. Het was immers een ritje van zo'n 15 minuten.

Bij aankomst op Brussel Diesem was het even slikken. Het hotel lag zo'n 500 meter verwijderd van het station, maar het was best heuvelachtig hier en moesten dus 500 meter bergopwaarts. Daar hadden we even niet op gerekend. Dus dat werd zweten!

Het hotel zag er netjes uit. Alles prima geregeld. We hebben 's avonds bij een restaurant van een ander hotel even gegeten en zijn op tijd naar bed gegaan. Morgen zou het een drukke dag worden.