Bram en Jannie in West-Amerika

Phoenix: Laatste dag voor vertrek

Vandaag was onze laatste dagin Amerika.Vanmorgen hebben welekker uitgeslapen en zijn de auto gaan wegbrengen.We kregen geen opmerkingen, maar dat kan nog komen als ze de auto gaan wassen, want onderweg naarLos Angeles hebben we op de snelweg een grote emmer geraakt dieineens van een aanhangwagen loskwam.We reden ongeveer 120 km/uen ikhad niet genoeg plaats om uit te wijken, dus ik ben er maar vol overheen gereden. Toen we in Los Angeles aankwamen zagen we dat er een flinke witte veeg op de bumper zat,maarhet was niet echt heel erg goed zichtbaar want de auto was inmiddels erg vies gewordentijdens onze reis.Bij het inleveren van de auto kregen we geen opmerkingen dus we zijn maar gegaan. Misschien horen we er achteraf in Nederland nog wat van. We zien wel.

Jannie heeft lekker bij het zwembad gelegen met een boek en tijdschrift en ik heb wat zitten internetten en een film gekeken. Een erg relaxte dag dus. We hebben net lekker wat gegeten en hadden daarvoor de koffers al ingepakt. We moeten dus vroeg naar bed om morgen fris in het vliegtuig te kunnen stappen. We hebben en geweldige vakantie gehad hier en gaan met veel tegenzin weer terug naar. Nouja....niet helemaal natuurlijk, het is ook heel erg fijn om alle familie en vrienden weer te zien na een maand en we verlangen ook wel weer naar ons eigen bedje en geen gezeul meer met koffers en andere bagage.

We hebben net heerlijk gegeten en daarvoor al de koffers gepakt. We hebben allebei een dubbel gevoel: aan de ene kant wil je graag blijven want het is zo fantastisch hier ne aan de andere kant wil je ook wel weer terug om je familie en vrienden weerte zien. En natuurlijk Timo en ons eigen bedje. Het is toch wel een heel gezeul met die koffers en bagage elke dag.

Maar, het was een fantastische vakantie! We hadden graag noch veel meer tijd gehad om meer dingen te gaan bekijken of om te doen. Het land is zo divers dat er ontelbare mogelijkheden zijn hier. 4 Weken is lang, maar eigenlijk ook veel te weinig.

Ik moet gaan afsluiten want Jannie ligt al in bed en roept al 3 keer dat ik moet stoppen en dat we gaan slapen. Dus voor de laatste keer: de groeten uit Amerika!!
We zien jullie binnenkort weer in Nederland.

Bedankt voor jullie leuke berichtjes tijdens onze reis. Het is erg leuk om de reacties te lezen en ook om een beetje op de hoogte te blijven hoe het daar gaat.
We hebben niet altijd tijd gehad om de verhalen te schrijven (vooral de laatste 2 weken van de vakantie) maar we beloven dat we in Nederland de reisverhalen nog aanvullen. Het zit immers nog vers in het koppie.

Voor de geïnteresseerden:
Morgenvroeg om 7:00 uur vertekt ons vliegtuig naar Atlanta en vandaarvliegen we door naar Brussel. In Brussel pakken we dan de trein naar Helmond (ik denk Helmond Centraal). We komen rond 9 uur aan in Brussel en dan is het ongeveer 3 uur reizen met de trein. Ik verwacht dat we rond 11 á 12 uur in Helmond zullen zijn. Als iemand wil bellen met vers nieuws (is het jongetje geboren bijvoorbeeld??) dan zijn we mobiel bereikbaar.

Doei!!!

Bram en Jannie