Bram en Jannie in West-Amerika

Eerste dag in de United States of America!

Dinsdag14 juli 2009

En geslapen dat we hebben! Eindelijk konden we na de lange reisonze benen strekken in ons kingsize bed tussen de schone lakens... heerlijk. Wel even wennenaan de herrie van de airco, maarja als het buiten 45 graden is dan is het hard werken om het in de kamer rond de 25 graden te krijgen. Af en aan sloeg die aan/uit. Omdat hier alles in Fahrenheit is, is het net of we boven ons kookpunt zijn hihi want de temperatuur loopt wel op tot 110 - 120 Fahrenheit.

Anyways, na een uit-ge-brei-de lunch met -typisch Amerikaans, frietjes en een soort aardappelkroketjes bij de broodjes - was het time to relax! Allebei moesten we rond 2 uur even uitrusten op bed (we hadden besloten lekker een siesta in te lassen afgekeken van onze Mediterrane zuiderburen), ik ging lezen en Bram viel al snel weer in slaap... ook al had ie zich voorgenomen dit niet te doen, oeps. Rond half 5 besloot ik het zwembad eens opte gaan zoeken en daar heb ik heerlijk in de schaduw gelegen, gezwommen en gelezen. Ook een combinatie van lezen en liggen in het zwembad uitgevonden op een van de bankjes in het bad, lekker koel!! Heerlijk uitgekeken op de toppen van depalmbomen boven mijn hoofdwaar de zon nog inscheen en die waaiden in de warme föhnwind. Fijn hoor, zo'n zwembad, we hebben ons voorgenomen om elke keer een hotel met zwembad uit te zoeken hier in de VS - lekker decadent. Keep it cool!

Bram kwamnadat hij een schitterende zonsondergang had gezienook nog in het zwembad chillen. 's Avonds koelt het niks af dus het zwembad is de ultieme plek, dachten ook meer hotelgasten, wantmeer gastenbegonnen er naartoe te komen met een beker met ijsblokjes in de hand. We besloten dat we allebei nog vol zaten van de megalunch dus we hebben eigenlijk niets meer gegeten 's avonds. Lekker op bed nog wat tv gekeken en gelezen, uitrusten want morgen gaan we de huurauto ophalen en naar ons volgende hotel... Bram had weer een mooie gevonden en geboekt online, in Flagstaff. Ogen dicht en slapen maar!

Reacties

Reacties

timo

Ha, lieve baasjes van mij,ik vind het hartstikke gaaf wat jullie gaan doen,maar ik heb nu ook een 5 sterren All In vacantie , ik wordt op mijn wenken bediend zoals 2x maal per dag eten en ik wordt gemasseerd(oeps-geknuffeld)dus maak je geen zorgen om mij ,groetjes van uit resort groningenhof en knuffels-miauw

bram en jannie

hahaha....goed om te horen dat het goed gaat.

Hans en Hilda

Hallo Jannie en Bram
Wij hebben van jullie reisverslag genoten. Een hele onderneming, maar wel een leuke uitdaging.
door jullie reisverslag, gaan wij ook Amerika leren kennen
Wij volgen jullie op de voet.
Groetjes en veel reisplezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!