Bram en Jannie in West-Amerika

Las Vegas (2)

Dinsdag 28 juli - Las Vegas

Vandaag zouden we het tweede deel van The Strip gaan bekijken, met New York New York als hoogtepunt. Maar omdat we de dag ervoor al zoveel gelopen hadden, hebben we maar een rustdag ingelast. Jannie is lekker met een goed boek bij het zwembad gaan liggen en ik heb me aangemeld bij een wellness-salon voor een ontspannende massage. Lekker rustig aan dus. 's Avonds hebben we een heerlijk diner gehad in het 'Top of the World' restaurant. Dit restaurant zit in het bovenste deel van de Stratosphere toren en de wanden zijn helemaal van glas. Je kunt dus tijdens het dineren over heel Las Vegas uitkijken. Prachtig om te zien en erg knus. Het restaurant draait bovendien ook nog eens, dus we hebben een 360 graden uitzicht gehad over de hele stad tijdens ons diner. Erg romantisch!
Daarna zijn we weer even door het casino gelopen en zijn rond half 1 gaan slapen. Het was een ontspannende dag.

Pap en mam L

Hi kids, eindelijk hebben jullie wat tijd gevonden voor het bijwerken van de log. We kijken dagelijks of er weer wat nieuws opstaat. Leuk verhaal weer en prachtige foto's. Wat een lol op die zoutvlakte en kicken natuurlijk om plankgas daar overheen te scheuren. Dat jullie Vegas te gek zouden vinden hadden we wel verwacht, je moet er wel geweest zijn om dat te begrijpen. Volgens het kaartje zitten jullie dus nu in LA. Zijn benieuwd wat jullie van San Francisco vonden en of jullie ook zo genoten hebben van HW1. Hier is alles prima, ook met Timo, en weer is prachtig 30C. Hopelijk zien jullie nog kans om het laatste stuk op het log te zetten voor dat jullie weer richting Nederland vertrekken.
Heel veel groetjes van ons.
XXXXXX

Bram

Donderdag 6 Augustus: 9:50uur (lokale tijd)
Hoi! Fijn om te horen dat het met Timo goed gaat en ook leuk dat het lekker weer is in Nederland.
We zitten nu in ons laatste stukje van onze vakantie hier en kijken met tegenzin naar het vertrek a.s. maandagmorgen (lokale tijd). Het is hier echt fantastisch om te zijn. We hebben zoveel dingen gezien en gedaan en kwamen nog tijd tekort om meer dingen te doen en te zien. San Francisco was heel erg leuk. Ook daar wilde we liever niet vertrekken. Het weer was een stuk beter voor ons dan Phoenix of Las Vegas. 21 graden ongeveer. We moesten voor het eerst in weken weer een lange broek aan!
Gisteravond zijn we aangekomen in Los Angeles na een rit van anderhalve dag vanuit San Francisco. Vandaag gaan we waarschijnlijk naar Beverly Hills of Hollywood.
Groetjes van ons!

Sascha & Naomi

Hallo Tante Jannie & Ome Bram,
Wat een mooie foto's en verhalen weer! Mama laat de foto's elke keer aan ons zien. En papa vind het ook erg leuk om mee te kijken! Ook hoorde we van mama dat jullie de uggs zijn tegengekomen. Dat vinden we erg leuk, jippie nieuwe laarsjes voor van de winter!
Dus we hopen maar dat het smsje is aangekomen die mama heeft gestuurd naar tante Jannie, dat we ze graag willen hebben.
Heel veel plezier nog de laatste daagjes in Amerika!
O,ja ons neefje is nog steeds niet geboren! En de buik van tante Marjolein wordt steeds maar dikker.
Een hele dikke kus van ons en natuurlijk ook van papa & mama!

aj.vanderwaart@telfort.nl

Hallo Jannie en Bram,
Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.
Schitterende fotos we vonden het geweldig om dit met jullie mee te mogen beleven.Nog hele fijne dagen en natuurlijk een goede reis terug naar huis.
Hartelijke groeten van Hans en Hilda.

Jannie

Hallo lieverds allemaal, zo leuk om van jullie te horen ook weer vanuit het verre, maar o zo mooie Californië. Het is hard gegaan allemaal (ook het geld haha), en soms mis je de tijd om te verwerken wat je allemaal ziet en meemaakt. We slapen hier ook allebei heel goed en best lang, omdat ook al zit je de hele dag in de auto, je toch moe bent van alle indrukken die je opdoet. Gisteren waren we in hartje Hollywood en hebben we over de sterrentegels op de stoep gelopen en zijn we met een busje door Beverly Hills en Bel Air gereden om te zien waar de sterren wonen. Was leuk, maar totaal anders dan wij allebei verwacht hadden. Uitgestrekt en enorm groot zijn die percelen helemaal niet, op enkele uitzonderingen na. Het is gewoon een woonwijk vergelijkbaar met de Waco (Krimpenaren) of met het oude centrum van Brouwhuis (Helmonders) - in oppervlakte helemaal niet zo groot. Nou wij gaan nog even genieten van de laatste paar dagen, vandaag en morgen hebben we de auto nog, zondagochtend leveren we em in en maandagochtend vroeg gaan we vliegen!! Dikke kus en heel veel liefs, tot snel! Jannie en Bram

Mrs loveth samson

Heeft u een financiering en je hebt teleurgesteld door de banken. Wij kunnen directe financiering van maximaal 5 miljoen tegen gunstige rentetarieven. Wij bieden 100% financiering van diensten waaronder: - Conventionele en persoonlijke leningen aan particulieren, commerciële leningen voor middelgrote en grote zakelijke ondernemingen, Small Business Administration (SBA) lening voor kleinschalige zakelijke ondernemingen, Angel financiering & start-up bedrijven leningen; investeringskredieten en Real Estate leningen, residentiële en commerciële financiering, en Warehouse financiering. Neem contact met ons op voor meer details bij - Lovethloanoffer2002@live.com